Godt nyttår til alle medlemmer!

Vi planlegger dugnad neste uke – fra og med mandag 09.01.17, der vi vil fokusere på å ferdigstille det nye klubbhuset innvendig (andre etasje) før byggmester og elektriker avslutter sine arbeidsoppgaver med huset etter dette.

Planen blir derfor å starte arbeidet så tidlig som mulig på ettermiddagen, men slik at folk får sjansen til å få i seg litt middag før dugnad. Tenker oppstart fra kl. 1700 og utover. Vi fortsetter til 21 – 22 tiden. Vet ennå ikke hvor mange dager med dugnad som trengs, det får vi se an etterhvert.

Undertegnede sørger for drikke og noe å bite i til de frammøtte.

Stillas er ordnet og kompressor er på plassen. Det hadde vært fint om noen kunne signalisere om de hadde en spikerpistol de kunne låne ut til stifter. (Sånn som sist)

Den ene siden av taket er ferdig lagt, det gjenstår å sette opp kledning på siste del av skråtaket opp mot drageren i senter av rommet, ca. 1,5 meter. (mot sør/mot byen)

I tillegg trengs det å sette opp kledning mot “krøsset”/mot gangen som skal lede inn til det gamle klubbhuset mot sør. Dette er mange rare vinkler der, så vi får se hva vi føler oss kompetente til ut ifra hvem som dukker opp.

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å sette igang opparbeidelse av nytt lagringsrom for kajakker i underetasjen på baksiden, tenkte å “spare” denne jobben til seinere.
Imidlertid er det muligheter for å sette igang med denne jobben hvis noen ønsker å ta ansvar for dette. Selv planlegger jeg å oppholde meg i 2 etasje i utgangspunktet.

Da gjenstår det å ønske alle dugnadsinteresserte velkommen!
Husk at dette er en inngangsbillett for å delta på klubbens populære julebord i slutten av året!  ☺

Hvis du lurer på noe,
Ta kontakt med Lars Mittet – Båthusgruppa