

Vi har vært ca 20 stk som har vært med og i år håper vi enda flere medlemmer stiller opp. Kom i finstasen eller ta på deg padleklær og bli med og vis frem klubben til alle i Haugeund i det vi går i folketoget.
For å planlegge hva vi skal gjøre i toget ønsker vi at flest mulig blir medlem av Facebook gruppen vår. Da slipper vi å gjøre endringer like før toget skal gå
For at vi skal får en liten indikasjon på hvor mange som blir med og støtter klubben denne dagen så meld deg på i padleboken på:
https://padleboken.no/logg/?EVENT=7710
Vår plassering i år er nr 48, og det er oppstilling kl 15:00.
Komplett oppstillingsliste finner du her!
Har du spørsmål, så ta kontakt med vår 17. mai oberst Arild Haugstulen.











