Infomøte

Torsdag før avreise: Alle som skal være med på turen må møte kl.21:00 (etter tidspokalløpet) til klargjøring av biler/tralle, og siste oppdatering av turen.

Dag 1.

Vi kjører fra klubbhuset fredag 17.06 kl.14:00 (Hvordan dette blir organisert kommer an på hvor mange som skal være med)
Vi ankommer da Gudvang ca. 18:00. (Noen må shuttle til Flom hvor vi kommer i land søndag)
Når vi er pakket og klar, padler vi ca 10 -11 km. til Styvi. Her camper vi for natten. Beregnet ankomst er ca. 21:30

Dag 2

Ferden går videre fra Styvi (når vi er klar) til Stokko. Dette er en padletur på ca. 11-12 km. Stokko ligger rett etter Stigen hvor det er mulig å padle tilbake (med tom kajakk) for å gå i land og klatre opp til Stigen.Dette skal være ett fantastisk sted med flott utsikt. (men forbeholdt de som ikke har høydeintoleranse)

Dag 3

Når vi er klar,  padler vi til Undredal ca 2-3 km. En fin liten bygd som er verdt et besøk. Her er det en fin butikk som selger ost som er verdt å prøve. Deretter går ferden videre til Flom. Dagens ettappe er ca 14 km. Beregner å være i Flom senest 16:00.

-Ankomst klubben ca. 21:00

Kjøring er beregnet sånn ca. Ikke alltid like lett å vite om det er mye eller liten trafikk, eller andre ting som måtte oppstå.

Fint vær og positiv stemmning er bestilt.

Kristine og May Britt

(Virker dette fristende og du vil melde deg på for å sikre deg en plass så gjøres dette i loggboka ved å klikke her)