Vi har blitt nødt til å utsette visningen nedenfor, og vi kommer tilbake med ny dato så fort dette er satt:

Det er flere medlemmer som ønsker å kjøpe sin egen kajakk men er usikre på hvilken type og egenskaper som passer best form dem. På bakgrunn av dette får vi besøk av Aktiv AS, som er en spesialbutikk innen kajakk og har lang erfaring innen padlesporten (Etablert i 1996) og de kommer nedover for å vise dere forskjellige nye kajakker.

Lørdag 8.5.2021 kl.12:00, har du mulighet for å prøve noen av deres kajakker og for å få råd om hva som kan være lurt å vektlegge med tanke på dine ferdigheter og det miljøet du padler i.

For sikkerhet skyld, for at dette skal la seg gjennomføre, er vi selvfølgelig avhengig av at smitten i området går ned, og at vi er over på gult nivå.

For å ha kontroll på at ikke for mange kommer samtidig så må du melde deg på ved å sende en mail til: utstyr@haugesundkajakklubb.no.
-Du vil da få svar tilbake med en tildelt tid du kan komme og se på denne lørdagen. (max 4 om gangen og i første omgang 30 minutter til disposisjon! Her er det førstemann til mølla for å få tiden som passer deg best.)

Styret i HKK