Vi er nå alle godt drillet i smittevern og vet hvor mye dette har å bety for å komme tilbake til en normal hverdag!

Derfor føler styret seg trygge på at vi kan starte en liten oppmykning ved at vi åpner opp garderobene, loggrommet og treningsrommet vårt. For at vi skal holde dette åpent har vi satt opp noen regler og de er som følger:

Garderober:
– Du som bruker rommet SKAL sprite ned etter deg på kontaktflatene, dvs benk, dørhåndtak og knagger.
– Max antall! I damegarderoben skal det IKKE være mer enn 3 stk inne. I herregarderoben skal det IKKE være mer enn 5 stk inne.
– Hold den berømte meteren med avstand.

Loggrom:

– Dette skal ikke være til langvarig opphold for flere personer. Til nøds kan rommet brukes til oppbevaring av sekk/bag du har utstyret ditt i.
– Kontaktflater skal sprites ned.

Treningsrom:

– Alt utstyr SKAL sprites etter bruk.
– Max antall personer er satt til 3 stk.

Vasking av klubblokale er også trappet opp for å ivareta smittevern!

Haugesund har en stigende smittetrend, slik at vi oppfordrer alle som skal bruke disse rommene til å bruke munnbind fremover! Eller fortsette med å komme ferdig skiftet og klar for å padle!

Ser styret at smittevernet vi har satt opp ikke følges, kan vi stenge rommene igjen uten forvarsel.

RENOVASJONSAVTALE

Vi har fått på plass en renovasjonsavtale med HIM slik at vi får en søppeldunk plassert under trappen opp til festsalen. Denne søppeldunken har lås og nøkkelen vil bli gjort tilgjengelig i løpet av helgen. Det er satt opp tømming annenhver uke.

Vi vil også med det samme minne dere alle på at vi er en klubb som drives på dugnad og at alle må bidra til at ikke søppel flyter rundt på klubbhuset vårt. Derfor må dere være med på å sørge for at søppeldunker inne i klubbhus og privatbåthus tømmes enten i den nye søppeldunken eller at dere tar det med dere hjem og kaster det der.