14-15 august, tross dystre værmeldinger satte en gjeng optimister ut fra HKK’s klubb-lokale med fullpakkede kajakker for en lavterskel overnattingstur tilpasset alle.

-Med rask gjennomgang av pakking av kajakk så vart kursen satt sørover mot Bukkøy.

Vi velger å tro at værvarselet satte en liten demper på påmeldingene for denne turen, men metrologene tok grundig feil!! det vart nydelig turvær. noen bittesmå dråper kom innimellom. Men de tørket raskt bort.

Både telt og hengekøyer vart brukt, og ingen vart våte.

Dere som ikke var med kan se bildene under og tenke at – Dette såg knallkjekt ut! Dette vil jeg også være med på!

Flere turer kommer og vi vil lage turer som dere alle kan være med på! Dess flere som blir med, dess flere turer vil vi sette opp!! Støtt opp om klubben og vær med!

Tusen takk for turen til dere som var med! Vi padler gjerne med dere igjen og håper dere også blir med på neste tur!