Klubbens årvisse og tradisjonelle Tidspokalløp går av stabelen like før sommerferien. Vandrepokal til vinnerne og gratis grillmat til alle.

Pokalløpet for voksne: Fellesstart der deltakerne padler to runder rundt Bakarøy.
Tidspokalløpet går ut på å padle to ganger rundt Hasseløy, hvor målet er å ha minst mulig tidsdifferanse på rundetidene, og det er selvsagt ikke tillatt å ha med seg klokke i kajakken. Premie for først i mål også.

Her kan alle av klubbens medlemmer, uansett alder og ferdighet, delta og ha like gode muligheter til et napp i pokalen som første gang ble utdelt i 1972. Ungdom under 16 år som vil være med å padle rundt Hasseløy, må padle sammen med en voksen.

På kaien ordner vi med pølser, brus, kaffe og kake!

Kan du bidra med litt dugnadsinnsats? Enten lage ei kake, grille, ta tiden, rydde til eller rydde opp? Gi beskjed til Gerd Gramshaug på mobil 98039333 eller send en messenger.

På grunn av smittesporing, så registrere du deg i vår padleboken hvis du skal padle. Vil du være på land, meld din ankomst til arrangementkomiteen (lett synlig med pc).

Velkommen til ÅRETS SAMMENKOMST!!