Til alle våre medlemmer!

Minner dere om å benytte loggboken når dere padler! –>Den SKAL benyttes når dere låner kajakk av klubben! (UTEN UNNTAK!)
Har ikke du med mobil, så få noen andre i følget til å registrere deg ut FØR dere padler!

Vi anbefaler også alle som benytter private kajakker å bruke den digitale loggboken også for loggføring og sikkerhet!

-Ang sikkerhet; så er det en automatikk i systemet som varsler styret om en kajakk ikke kommer inn og vi vil ta tiltak for å følge opp og sjekke at dere har komt tilbake.
-Distansemerkene blir nå basert ut ifra logget distanser i loggboken, så før opp alle turer!!

-Ny funksjonalitet ifra i dag er to kjekke ting:
1. Dere slipper å logge dere inn hver gang. Har dere først logget dere inn via mobil, så skal dere forbli pålogget et par mnd. Dette forenkler mye og gjøre at det blir enda enklere å bruke.
2. Det har komt egen knapp for å registrere feil på utstyr. Merker dere at noe av fellesutstyret slarker og bør repareres så skriv inn hvilken kajakk/utstyr det gjelder og hva som er feil, så skal vår kjempeflinke dugnadsgjeng få kajakken reparert. Om kajakken ikke bør brukes, så heng et reparasjons-skilt på den. Det henger mange i utlåns-garasjen på høyre side.

Vintersesongen er godt i gang og mange padler aktivt, husk tett tørrdrakt, varme klær under. Ha gjerne ekstra reflekser og ikke minst lys når dere padler i skumringen/mørket slik at dere blir sett.Vi sees på vannet!

PS: Kurs og aktiviteter kommer nærmere våren! 😃 og vil du være med å bidra i klubben så gi oss en lyd, eneste krav er litt lyst til å ha det gøy! 😉