Hvorfor ikke gi noe som kan glede hele året? til jul? bursdager? bryllup? eller bare rett og slett for å gjøre noen skikkelig glad?

Gavekortet for Grunnkurs Hav gir mottakeren et 16 timers kurs som går over en helg og gir en trygg innføring i padlegleden, med fokus på sikkerhet.
– Haugesund kajakklubb stiller med instruktører, kajakk, vest, spruttrekk og åre, eneste man trenger selv er personlig bekledning.

OG IKKE NOK MED DET:
–> Etter endt kurs er de fullverdige medlemmer av Haugesund Kajakklubb ut året, får egen nøkkel til klubblokalene og kan fritt bruke kajakkene vi har til utlån (inklusive årer, spruttrekk og flytevest)!

–> Bestill gavekort her

–> Last ned mal for å skrive ut et gavekort
(husk å føre opp bestillings referansen du fikk ved bestillingen av selve kurset inn på malen etter at du har skrevet den ut!)

Har du spørsmål eller vil vite mer så ta kontakt med klubben på epost/facebook og vi vil svare så fort vi kan.