Godt nytt år til dere alle!

Medlemsavgiften er nå sendt ut, og har du ikke mottat denne så logg deg inn på minidrett.no og se der, (Av erfaring ser vi at en del har feil epost registrert der og vil da ikke få mail om medlemsavgiften)

Det skjer mye allerede nå på nyåret:

14. januar: Basseng-vakt kurs. For at vi skal kunne ha kajakk-treninger i Haraldshallen så må vi ha vakter med rett opplæring. Dette kurset er for alle og vi er avhengig av at medlemmer stiller for å kunne gi dette tilbudet.

16. januar: medlemskveld for alle medlemmer med pizza. Det vil bli litt info fra styret, info om dugnadsgrupper, vi vil prate om temaer som opptar medlemmene i klubben, og det vil bli mulighet til å komme med ønsker for den kommende sesongen.
Se mer info i kalender – NB: Påmelding i padleboken!

Ellers så har vi planlagt ombygging av det eldste lokalet i sør nå på nyåret. Under byggeperioden vil vi komme med mer info og ber alle være litt forståelsesfulle for at det kan være litt rot rundt bygget til tider. Vi skal gjøre vårt for at dere ikke skal bli for mye berørt mtp uttak av kajakker under byggeperioden.