Klubbens årvisse og tradisjonelle Tidspokalløp går av stabelen like før sommerferien. Vandrepokal til vinnerne og gratis grillmat til alle.

Pokalløp for barn/ungdom: Kortere løype enn for de voksne, men samme prinsipp. Deltaker med minst mulig tidsdifferanse på rundetidene vinner!!

Pokalløpet for voksne: Fellesstart der deltakerne padler to runder rundt Bakarøy.
Tidspokalløpet går ut på å padle to ganger rundt Hasseløy, hvor målet er å ha minst mulig tidsdifferanse på rundetidene, og det er selvsagt ikke tillatt å ha med seg klokke i kajakken.

Her kan alle av klubbens medlemmer, uansett alder og ferdighet, delta og ha like gode muligheter til et napp i pokalen som første gang ble utdelt i 1972. Ungdom under 16 år som vil være med å padle rundt Hasseløy, må padle sammen med en voksen.

På kaien ordner vi enkel bevertning, kaffe og kake!

Tidspokaløpet i 2020 blir den 18. juni og starter kl 18:00.

Kan du bidra med litt dugnadsinnsats? Møt kl 17.00 / så fort du rekker det, vi skal sette ut bord og stoler og forberede aventen.
Vil du lage ei kake, meld fra🙂
Og om du ikke vil padle trenger vi tidtaker på land.