For å bli medlem i Haugesund Kajakklubb så må du ha gjennomført grunnkurs hav og ha våttkort. Som medlem vil du få tilgang til klubbens lokaler, klubbkajakker, vest, sprutrekk og åre, i tillegg til klubbens treningsrom og klubbarrangement.

Haugesund Kajakklubb er tilknyttet Norsk Idrettsforbund (NIF) og vi benytter portalen Min Idrett for å administrere våre medlemmer.

For familiemedlemskap, ta kontakt med oss på epost: post@haugesundkajakklubb.no

Fremgangsmåte

Steg 1 – Opprett konto

For å bli medlem i Haugesund Kajakklubb må du ha en konto på MinIdrett.no (https://minidrett.no). Hvis du allerede har konto der via et annet idrettslag så kan du gå videre til steg to, hvis ikke så klikker du på «Kom i gang» og følger instruksjonene som er oppgitt.

Steg 2 – Meld deg inn i Haugesund Kajakklubb

Etter at du har logget inn vil du helt øverst se «Min oversikt» og «Min side». Velg «Min Side» og etterpå «Medlemskap», der skal det være en knapp merket «Bli medlem i et idrettslag». Her skal du kunne søke opp Haugesund Kajakklubb.

Steg 3 – Ta kontakt for å få nøkkelbrikke

Når du har meldt deg inn, mottatt og betalt faktura, så kan du ta kontakt med klubben på epost-adressen post@haugesundkajakklubb.no og avtale en omvisning og få utlevert nøkkelbrikke. Husk å oppgi ditt våttkort nummer slik at vi får registrert dette på din profil.

Annen informasjon

For å benytte deg av klubbens kajakker må du bruke Padleboken.no for å logge når du låner en kajakk, samt sjekker den inn når du er ferdig. I Padleboken kan du også registrere feil og mangler på utstyret som er benyttet.