Kjære medlemmer,

Regjeringen har lettet på koronatiltakene, da det blir færre Covid-19 smittede. Selv om det lettes på tiltakene, følger vi Padleforbundets retningslinjer per.15.06.2020 se: http://www.padling.no/koronainfo/koronavettregler/.

Klubben trenger hjelp fra medlemmene til å bidra at vi ikke får smitte hos oss. Det gjelder nå for Tidspokalløpet, kurs, fellespadlinger, kajakker og utstyr og de flotte lokalene våre denne sommeren til vi får nye oppdateringer.

Følgende Koronatiltak er gjeldene per. 15.06.2020:

1.     Det bør minst være en meter mellom oss. (Avstanden fra ansikt til ansikt er aller viktigst. Hvis man står rygg til rygg, eller etter hverandre som i kø, er det mindre risiko for smitte.)

2.     Vi må fortsette å rengjøre og desinfisere kajakken, åren, vest og spruttrekk.

3.     Garderober vil være stengt fremover.

4.     Toalettet er åpent for alle under følgende forutsetning:

–        Etter bruk, vask over kontaktflater etter bruk. Det inkluderer toalett-ring (selv om du står), vasken og dørhåndtak.

5.     Loggboka er låst vekk inntil videre. Lag din egen på mobilen og gi beskjed til en venn hvis du padler alene.

6.     Fellesarealene er låst av inntil videre. Unntak, kurs og arrangementer (Vi må ha kontroll på hvem som går inn pga smittesporing. Motstå derfor fristelsen med å gå inn hvis det skulle være kurs.

7.     Dørhåndtak både til privat båthusene og klubbhuset skal vaskes med sprit etter de er berørt så lenge en ikke har spritet hendene før en tar på håndtakene.

8.     Følg ellers vaskeanvisningene som er hengt opp (3 i gangen)