Viktig info til alle medlemmer:

Vi ser at våren er i anmarsj og aktiviteten øker på klubben, og vi synes det er kjempeflott at dere alle benytter det flotte tilbudet vi gir dere. Det er viktig at du leser alt nedenfor slik at du er oppdatert:

LOGGBOK:

• Den digitale loggboken SKAL benyttes av alle som bruker fellesutstyr, uten unntak! Vi anbefaler også alle som har private kajakker til å bruke loggboken:
    –> http://haugesundkajakklubb.no/loggbok
    (Det henger plakater om dette på klubben!)

CORONA-TILTAK:

• Alt utstyr SKAL vaskes med såpevann etter bruk og skylles rent. Bruk bøtten og skyll godt med vann (slangen henges ut når frosten er 100% borte).
  • Digital loggbok SKAL benyttes! Denne brukes også til eventuell smittesporing om det skulle bli behov for det.
  • Sprit og tørkepapir er satt ut. Tørk over håndtak og kontaktflater før og etter bruk.

FELLESUTSTYR:

• Årer: Vaskes med såpevann, skylles, settes sammen, og henges på plass.
  • Spruttrekk: Vaskes i såpevann, og henges på egne knagger for spruttrekk (Skal IKKE henges over kajakker etc..)
  • Kajakker: Vaskes med såpe, skylles og tørkes. Luker skal være åpne og være tørket inni. Kajakk settes med bakenden mot garasje porten for å ikke skade senke-kjøl.
  • Håndklær til å tørke kajakkene med skal henges opp på plass på sine knagger på endeveggen ved garasjen, ikke ligge gjenslengt på grillen eller kajakkstativer.

TIL SLUTT:

• Klubben drives på dugnad, og vi trenger at alle bidrar med å holde den like fin hele tiden!!

Pass på hverandre, og hjelp hverandre med å behandle utstyr rett. Har du lyst til å være med å bidra litt så gi oss en lyd, enten via messenger eller e-post.

Er det noe dere er i tvil om eller lurer på så send oss en e-post på «post@haugesundkajakklubb.no» eller en melding her på Facebook, så svarer vi så raskt vi kan!

Mvh
-Styret