HKK hadde før en loggbok der alle medlemmene registrerte alle lån av kajakk og registrerte turene sine. Siden lokalene må holdes stengt pga Corona, så har vi nå etablert en digital loggbok for å ivareta loggføring og HMS rundt det med sporbarhet på turene dere har.

Denne digitale loggboken erstatter den gamle loggboken som lå inne i klubblokalene før.
For å registrere turene dine og lån av kajakk så går du nå inn på:

NB: Det er et KRAV at alle som låner kajakk hos HKK skal registrere lån av kajakk i denne loggboken.

Det er hengt opp plakater i klubben med QR koder som gjør det enkelt for deg å komme inn på loggboken uten å måtte skrive inn link. De fleste telefoner støtter QR-koder i dag og det er da nok å ta telefonen og velge mobilkamera og så få koden opp på skjremen, du vil da få en link du kan trykke på og komme rett inn på loggboken

Vi anbefaler også alle med private kajakker å registrere seg i loggboken. Det er viktig at du også har en ekstra sikkerhet på turen ved at andre vet hvor du er om noe uforutsett skulle skje (+de er denne digitale loggboken som blir utgangspunktet for distansemerkene)

Trenger du bistand med å komme i gang, så sjekk brukermanualen som ligger nederst på siden til loggboken.

For å rapportere inn feil etc så send mail til: web@haugesundkajakklubb.no