9 mai blir det ettermiddagstur med fokus på orientering med kart og kompass. Max 12 deltakere.

Krav til deltakelse: Minimum gjennomført Grunnkurs Hav og du må kunne padle en distanse på 15 km. Aldersgrense 16 år.

Påmelding, innen 8.mai skjer til Elin Olsgård: elin.olsgard@gmail.com

Klubbmedlemmer prioriteres!!

NB! Ved påmelding meld fra om du har egen bil med, og om du har plass til andre eller har behov for skyss..

Turen vil gå i et område som er litt ukjent for å få maksimalt ut av treningen.
Oppmøte på klubbhuset kl. 16.30. Vi regner med at vi er tilbake til ca. 22.00.

Det blir først litt teori inne før vi laster på kajakker og kjører til startsted. Vi tenker å bruke klubbens kajakkhenger, så det er ikke nødvendig med takbøyler på bilen.

På padleturen skal deltakerne navigere selv etter kart og kompass.

Turen er gratis, men deltakerne spleiser på besin til de som kjører etter statens satser.

Ta med: Padletøy, kompass, litt mat og drikke. Deltakerne vil få utlevert kart over området vi skal padle i.

Ansvarlige: Elin Olsgård (elin.olsgard@gmail.com) og Harald Bang(harald.bang@gmail.com)